noglamour

Skönhet, ångest, plastik, botox, musik

Självkänsla hur fan får man det?

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

De som känner mig vet att jag hatar att fotas så detta bildregn är unikt. Jag kan stå på scenen och sjunga eller skämma ut mig i offentligt men tycker jag själv är fruktansvärt ful. Jag har inte fått ett enda mjukt kvinnligt drag utan liknar mest en man, är faktiskt jävligt het som man, blir faktiskt lite sugen på mig själv när jag ser snapchatbilden nedan. 
Jag är dock sjukt tacksam att det mindre fagra yttre har berikats med ett väl fungerande inte som sällan strejkar. En släkting sa en gång till mig: du är inte vacker men rolig- just då kändes det som ett slag i ansiktet men nu när jag ser det i ett större perspektiv hjälper det min självkänsla. 
Om jag ändå själv får välja undviker jag att synas på bild eller gå ut på krogen då jag skäms över mitt utseende och hatar speglar. Tänder aldrig badrummet på natten t ex. 
Nu har jag gnällt klart finns alltid någon som har det värre. Over and out 
(null)


Kommentera inlägget här: